دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ضرورت کیفی سازی برنامه های آموزش و پرورش در شهرستان نور

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور گفت: برنامه‌های آموزش و پرورش باید کیفی و همراه با پیوست فرهنگ اسلامی اجرا شود تا در حوزه‌های مختلف اثرگذاری مثبت در محیط پیرامونی به همراه داشته باشد.


بیژن پولادی ۲۴ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انسان تا پرورش پیدا نکند نمی‌تواند آموزش ببینید، اظهار کرد: هدف نهایی نظام اسلامی رسیدن انسان به کمال، در حوزه سیاسی صدور انقلاب و زمینه سازی برای ظهور است، آموزش و پرورش نقش موثری در اجرای این اهداف دارد.


وی تصریح کرد: اگر ریل گذاری در حوزه پرورش این نسل به درستی انجام شود، قطعا در مسیر نهایی یک مدیر تراز انقلاب تربیت خواهد شد.


اجرای طرح مدرسه خانواده در شهرستان نور


حسن ولی‌پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور نیز در خصوص وضعیت فضای فیزیکی این شهرستان، گفت: با توجه به اینکه تراکم دانش آموزان زیاد است متاسفانه مدارس غیردولتی به‌رغم تاکیدات مکرر، مازاد بر ظرفیت ثبت نام کردند؛ به همین دلیل درخواست مجوز برای شیفت مخالف از اداره کل آموزش و پرورش داده شد تا علاوه بر هدایت سرریز دانش آموزان تراکم مدارس غیردولتی را نیز کم کنیم.


ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های آموزش و پرورش در شهرستان نور


وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور اطلس فرهنگی توسط آموزش و پرورش نور آماده سازی شده ‌است، تصریح کرد: این اطلس متناسب با سند تحول بنیادین است و دو طرح اجرای مدرسه خانواده و برگزاری کنگره حیاء از میان طرح‌ها احصاء و در حال اجرا است.


ولی پور در خصوص طرح مدرسه خانواده  خاطرنشان کرد: این طرح، نخستین بار در کشور در شهرستان نور در یکی از دبیرستان‌ها برای بیش از ۴۳۰ دانش آموز به صورت پایلوت در حال اجرا است.


ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های آموزش و پرورش در شهرستان نور


مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور در ادامه از برگزاری کنگره استانی “حیاء” یاد کرد و افزود: این کنگره در سه بخش فرهنگیان، دانش آموزی و خانواده با محورهای حیاء و رفتار جامعه، حیاء و کلام افراد جامعه، حیاء و تکمیل پوشش افراد جامعه از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید