دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جدیدترین طرح ها سرویس ملامین

امروزه وجود ظرف ها در مکان های مختلف از داخل خانه ها گرفته تا آزمایشگاه ها ، صنایع و … قابل مشاهده است. به اطراف خود نگاهی بیندازید.احتمالا اکنون هنگام خواندن این مقاله غذاهای زیادی در محیط زندگی شما و شاید حتی در دستان شما وجود دارد.

بنابراین ظرف ها به یک قسمت اساسی از زندگی تبدیل شده اند. بنابراین اگر می خواهید در مورد سرویس ملامین طرح جدید بیشتر بدانید ، این متن را حتما بخوانید.

دانستی بیشتر درباره سرویس ملامین

ملامین ماده اولیه اصلی ظروف ملامین است دانستن این مواد به درک بهتر ویژگی های این نوع ظروف کمک می کند. به طور کلی ، ملامین در گروه پلاستیک ها قرار دارد و تاریخچه آن به حدود نیم قرن پیش برمی گردد. زمانی که برای اولین بار در ایتالیا تولید شد.

امروزه از ترکیب ملامین با مواد دیگر برای تولید رزین های مقاوم در برابر حرارت استفاده می گردد. این ماده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، از جمله تولید چسب ، تخته ، قفسه و غیره است.

خرید سرویس ملامین

کاربرد ملامین

یکی از کاربردهای متداول ملامین ، استفاده از آن در صنایع غذایی است. ایرانیان در تاریخ مختلف یکی از اقوام پیشگام در زمینه هنر بوده اند. از سویی استفاده از ملامین در تولید ظروف ملامین را می توان ترکیبی از هنر و صنایع دستی دانست.

بنابراین ورود ملامین به ایران طولی نکشید و حدود یک دهه پس از ظهور آن در ایتالیا به بازار ایران هم آمد. استفاده از ظروف ملامین به دلیل ویژگی ها و مزایایی آن با سرعت زیادی در حال گسترش است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. کمپانی های بزرگی مثل ملامین شیرکوه یزد و مجتمع ملامین از جمله شرکت هایی هستند که باعث توسعه این صنعت در ایران شده است.

سرویس ملامین

بصرفه بودن سرویس های ملامین

ظرف های ملامینه با قیمت های مختلفی موجود است که قیمت بسیاری از آنها مقرون به صرفه است. سرمایه گذاری در این ظروف می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. ملامین با قیمت های مختلف موجود است و بسیاری از آنها مقرون به صرفه هستند.

استفاده از ملامین در واقع می تواند یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای شما باشد ، زیرا بر عکس ظروف چینی و سرامیکی که بر اثر ضربه یا زمین خوردن خرد می شوند ، محصولات ملامین به دلیل ساختار مقاوم و استفاده از محصولات ملامین می توانند سالها مورد استفاده قرار گیرند.اینکه آیا ملامین در لیست پلاستیک های قابل بازیافت است ، مشکلی برای بسیاری از مصرف کنندگان است که سلامت زمین برای آن ها اهمیت دارد.

دوستدار محیط زیست

ملامین از پلاستیک گروه 7 ساخته شده است ، به این معنی که این مواد پرمصرف از پلاستیک های معمول در گروه 1 تا 6 نمی باشند و نباید آنها را در سطل بازیافت دفع کرد. ملامین ها مثل پلاستیک های دیگر برای استفاده مجدد ذوب نمی شوند ، اگرچه می توانند خرد شوند و به عنوان پرکننده پلاستیک های دیگر یا کامپوزیت های چوب استفاده شوند.

متخصصان محیط زیست با تولید محصولاتی 50٪ ملامین و 50٪ بامبو و قابل تجزیه زیست ، نگرش رستوران داران در مورد امکان بازیافت ملامین را تغییر داده اند. این محصولات به اندازه ملامین معمولی دوام داشته و می توانید در ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

تهیه سرویس ملامین

برای افزایش قابلیت استفاده از ملامین به نکات زیر توجه کنید:
  1. اگر لازم است آنها را قبل از شستن در ماشین ظرفشویی در آب خیس کنید ، از مواد شوینده مناسب استفاده نمایید.
  2. چاقوی اره ای را در روی ملامین نکشید.
  3. از کالاهای ملامین در اجاق های معمولی و مایکروویو استفاده ننمایید.
  4. . برای شستشوی ملامین از مواد شوینده خام یا ساینده یا سیم ظرفشویی استفاده نکنید
  5. برای شستن محصولات ملامین از سفید کننده استفاده نکنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید