دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

۱۰ درصد وجوه دریافتی آب و فاضلاب صرف اصلاح شبکه آب روستایی می شود

تهران – ایرنا – نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که ۱۰ درصد وجوه حاصل از منابع دریافتی از مشترکان داخل شهرها، صرف اصلاح شبکه آب روستایی همان استان شود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی یکشنبه شب(۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان با بند (د) تبصره (۸) لایحه بودجه ۱۴۰۱ موافقت کردند.


بر اساس جزء (۱) بند (د) تبصره (۸) لایحه بودجه، ۱۰ درصد وجوه حاصل از منابع دریافتی از مشترکان داخل شهرها که اقدام به تفکیک ملک و افزایش واحد می‌نمایند موضوع ماده (۱۱) قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب مصوب ۱۱ دی ماه ۱۳۶۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی، صرف اصلاح شبکه آب روستایی همان استان براساس شاخص جمعیت و کمبود آب شرب سالم در هر یک از شهرستان­های آن استان خواهد شد.


در جزء (۲) بند (د) تبصره (۸) نیز آمده است: شرکت های آب و فاضلاب استانی مجازند حداکثر ۱۰ درصد از منابع حاصل از اجرای تبصره (۳) قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب شهری مصوب ۲۴ خردادماه ۱۳۷۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی را برای تسریع در اجراء و توسعه‌ طرحهای ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب با اولویت اجرای طرحهای ایجاد و بازسازی فاضلاب در روستاهای همان بخش هزینه نمایند.


تهران – ایرنا_ عوارض جاده‌ای تا پایان خرداد ۱۴۰۱، الکترونیکی می‌شود.


تهران – ایرنا – شرط معافیت‌ مالیاتی درآمدهای حاصل از صادرات کالاها و خدمات تعیین شد.


دیدگاهتان را بنویسید