دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طراحی المان ها با فرهنگ شهر همخوانی داشته باشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی باید الگویی برای سایر شهرها باشد بنابراین باید با کار جهادی اوضاع این شهر را بهبود بخشیم.


محمد کرمی شامگاه جمعه در حاشیه نشست با مسئولان شهرداری زاهدان اظهار کرد: اینکه همه موضوعات و مسائل را به مسائل مالی گره بزنیم کاملا اشتباه است بلکه باید مشکلات درون ساختاری خود را حل کنیم.


وی افزود: باید موانع را برطرف کنیم و همه به فکر ساختن کشور باشیم چرا که این امر موجب ساخت زندگی خواهد شد.


استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بایستی با سه راهبرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت وضعیت شهر زاهدان را بهتر از گذشته کنیم.


وی ادامه داد: شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی الگویی برای سایر شهرهاست بنابراین باید با کار جهادی اوضاع این شهر را بهبود ببخشیم.


کرمی با اشاره به مشارکت مردم در ساخت شهر افزود: مردم باید سرمایه گذاری کرده و به حوزه های مختلف وارد شوند چرا که هر جا مردم ورود کردند، پیشرفت کردیم.


وی خاطرنشان کرد: رویا پردازی تبدیل به طرح خواهد شد چرا که رویا پردازی فرد را به سمت ایده هدایت می کند و این ایده در نهایت تبدیل به محصول می گردد.


استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ورودی های شهر نمایانگر انضباط یک شهر است لذا زیبا سازی ورودی های شهر اهمیت فراوانی دارد.


وی بیان کرد: باید بررسی شود؛ نهاد هایی که برای طراحی المان های شهری فعالیت می‌کنند، نوع کارشان با فرهنگ شهر همخوانی داشته باشد و بر اساس فرهنگ هر شهر المان ها را طراحی کنیم.


کرمی بیان کرد: وجود یک بازار سنتی در استان ضرورت دارد به علاوه ایجاد بازار های بزرگی شامل هتل و بازار نیز ضرورت دارد.


استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید کار مردم را تسهیل کنید و موانعی که موجب اتلاف وقت مردم می‌گردد را برطرف کنیم.


وی تصریح کرد: به عزت نفس پرسنل خود رسیدگی کنید و نگذارید با یک هدیه کارمند شما به انحراف کشیده شود.


کرمی اذعان کرد: نظارت و کنترل اهمیت فراوانی دارد بنابراین باید دقت کنید تا تخلف صورت نگیرد.


وی خاطرنشان کرد: تجارت برای سیستان و بلوچستان یک ظرفیت است که باید به نحو مطلوب از آن‌ استفاده کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید