دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سکوت در قبال فتنه انگیزان جایز نیست

شیراز-ایرنا-رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی با اشاره به یادداشت میرحسین موسوی گفت: انتظار می رود آنها که دل در گروه انقلاب و شهدا و سربلندی ایران اسلامی دارند، موضع خودشان را در این باره مشخص کنند، چرا که سکوت نوعی همراهی با فتنه‌انگیزان تلقی می‌شود.


بر اساس گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در واکنش به بیانیه‌ موهن‌ میرحسین موسوی علیه سرداران‌ جبهه مقاومت‌ و تخطئه‌ سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی، اظهار کرد: اینها همه حکایت از یک استحاله صد درصدی دارد. یعنی تبدیل شدن به کسی که نه تنها مقابله با صهیونیسم بین الملل را قبول ندارد بلکه از آن طرفداری علنی هم می کند و از طرفی شهدای مدافع حرم که در نگاه جهانیان ستاره های درخشان هستند و در کل دنیا اینها را با بهترین الفاظ می ستایند را با الفاظی ناشایست خطاب می‌کند، این حکایت از یک استحاله صددرصدی دارد.
تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) افزود: این که انسان آنقدر گرفتار خودرایی شود که به چهره بزرگانی همچون شهید همدانی و شهدای مدافع حرم چنگ بیندازد، این علامت یک انحراف فکری عمیق است که امروز دارد خودش را نشان می دهد.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: انتظار می رود آنها که دل در گروه انقلاب و شهدا و سربلندی ایران اسلامی دارند، موضع خودشان را مشخص کنند. چرا که در این مورد، سکوت نوعی همراهی تلقی می شود و باید افرادی که زمانی به صورت صددرصدی از این فرد حمایت کردند و امروز نیز مدعی دلسوزی انقلاب هستند، موضع شفاف بگیرند و مقابله کنند.
دکتر کلانتری تاکید کرد: البته شخصی مثل میرحسین موسوی هیچ وجهه مثبتی در بین نیروهای مومن انقلاب ندارد و حرفهای این فرد، تاثیری بر افکار مردم انقلابی ما ندارد و تنها می تواند دلخوشی استکبار را به ارمغان بیاورد.
رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی درباره ماجرای سلمان رشدی هم گفت: باید منتظر بمانیم تا ابعاد بیشتری از این واقعه روشن شود. چرا که در حال حاضر فرضیات مختلف و بعضا متناقضی وجود دارد.
وی با تأکید بر اینکه یکی از کارهایی که آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی از سالهای گذشته تا به امروز در پیش داشته است این بوده که تفکر انقلاب اسلامی را در نگاه جهانیان مذموم و زشت به تصویر بکشد، افزود: آمریکا به اعتراف خودشان طالبان و القاعده و داعش را به وجود آوردند. چرا اینکار را کردند؟ به این دلیل که یک اسلام جعلی و بدلی را در کنار انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کنند تا انقلاب را به عنوان رادیکالیسم اسلامی معرفی کنند و وجهه انقلاب اسلامی را نزد جهانیان مخدوش کنند.
این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: به همین دلیل این فرضیه می تواند به ذهن بیاید که این حرکت یک سناریوی ساخته شده دست خود غربی ها برای مظلوم‌نمایی و متعاقبا اعمال فشارها بر کشورمان باشد.


 سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس هتک حرمت و توهین به شهدای مدافع حرم را محکوم کرد
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس هم با صدور بیانیه‌ای جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ شهید حاج حسین همدانی را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس، در این بیانیه آمده است: امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف وشهیدپرور ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی  است که با ایمان و اعتقادی راسخ در مسیر حفظ و پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی خون خویش را نثار کردند و یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان هیچ‌گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهدشد
این بیانیه افزوده است: شهدای مدافع حرم و ایثار آنها موجب حفاظت از مرزهای ایران اسلامی شدند و توطئه شوم استکبار در پیدایش داعش را نقش بر آب کردند ، لذا جبهه استکبار هرگز این شکست بزرگ را فراموش نخواهد کرد و در روزهای اخیر ضد انقلاب با پشتیبانی و حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به عقده‌گشایی سخیفی زده و به هتک حرمت پاک‌ترین فرزندان این ملت پرداخت که قابل بخشش نیست. امروز جبهه مقاومت که سرشار از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت است یگانه منجی ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل سلطه‌گران است و به همین دلیل فتنه‌گران دست به اینچنین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس اضافه کرده است:خانواده بزرگ ورزش استان شهید پرور فارس زادگاه ۱۶ هزار سردار و شهید گلگون کفن، همانگونه که بارها اعلام کرده‌اند امروز نیز آماده جهاد و لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای هستند وجامعه بزرگ ورزش وجوانان استان پهناور و شهید پرور فارس، نیز همانگونه که در افتخار آفرینی در میادین و رقابت های ورزشی در اقصی نقاط جهان پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورند ، درپشتیبانی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری  پیشتاز هستند اعلام می‌دارند فتنه‌گرانی که مطرود مردم فهیم ایران اسلامی شده‌اند آرزوها و اهداف شوم خود را به گور خواهند برد.
در این بیانیه آمده است:‌ جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ اسلام  شهید حاج حسین همدانی که خون پاکشان را در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نثار کردند، اقدامی نابخشودنی و مستحق مجازات است و جامعه بزرگ ورزش وجوانان استان فارس در کنار سایر اقشار مختلف مردم خواهان مجازات این فتنه‌گران هستند.


“https://www.irna.ir/news/84848609/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4″>به گزارش ایرنا، اخیرا متنی منتسب به میرحسین موسوی از سران فتنه سال ۸۸ در فضای مجازی منتشر شد؛ موسوی در متن منتشر شده که در آن تلاش شده است یکی از افتخارات استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، یعنی نابودی داعش در خارج از مرزهایش را به سخیف ترین شکل ممکن مورد حمله قرار دهد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما