دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سجادی راه اندازی هاکی روی چمن اتفاق خوبی بود


P>به گزارش ایرنا، حمید سجادی عصر امروز(جمعه) با حضور در محل تمرینی ملی پوشان بانوی هاکی کشورمان، با آنها دیدار و گفت وگو کرد.


وی در بازدید از اردوی تیم ملی هاکی زنان اظهار داشت: امروز همراه با رییس فدراسیون بهرام قدیمی بازدیدی از اردوی تیم ملی بانوان هاکی روی چمن داشتیم. خوشبختانه علی‌رغم سردی هوا گرمای خوبی در اردوی بانوان است.


سجادی افزود : قدیمی رییس فدراسیون نیز گزارش خوبی از روند آماده‌سازی تیم‌ها داد.


وزیر ورزش با اشاره به سابقه درخشان قدیمی در ورزش دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: قدیمی منشا تحولات زیادی در ورزش دانشگاه آزاد بوده که مدیریت ۷۳ تیم ورزشی دانشگاه آزاد تنها بخش کوچکی از آن است.


وی ادامه داد: یک اتفاق خوب برای این رشته راه‌اندازی هاکی روی چمن بانوان بعد از حدود ۵۰ سال است. خیلی خوشحالیم بعد از این همه سال با تلاش مدیریت و مجموعه فدراسیون هاکی روی چمن زنان راه‌اندازی شد.


وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ما راه‌اندازی هاکی ساحلی است چون از جذابیت خوبی برخوردار است. چوب و توپ هاکی ساحلی مخصوص است و درحال وارد کردن این تجهیزات هستیم و می‌خواهیم با برگزاری یک جشنواره ساحلی این رشته را به طور رسمی آغاز به کار کنیم.


قدیمی افزود: یکی از برنامه‌های ما استفاده از مانژهای سوارکاری برای رشته هاکی ساحلی است و می خواهیم کمبود فضا نداشته باشیم. در حاشیه استادیوم آزادی ۸ هزار متر زمین به فدراسیون هاکی اختصاص داده شده که درحال تجهیز است. ۳۵۰ هزار دلار لوازم و تجهیزات درحال وارد کردن آن هستیم و به زودی این رشته در کشور خودکفا می‌شود. امیدواریم سال ۱۴۰۱ نیز همچون سال ۱۴۰۰ شاهد رونق ورزش در رشته‌های مختلف باشیم.


سجادی  همچنین در خصوص کرسی بین المللی هاکی عنوان کرد: کسب کرسی‌های بین‌المللی هاکی اتفاق بسیار خوبی است که تا به الان موفق شده‌ایم ۱۴ کرسی را به دست آوریم. قدیمی ارتباطات بین‌المللی خوبی دارند که امیدوارم این ارتباطات تقویت شود.


وی ادامه داد: امیدوار هستیم که نشست‌های بین المللی و میزبانی از مسابقات مختلف را در رشته هاکی شاهد باشیم و اگر فدراسیون هاکی بخواهد میزبانی داشته باشد، ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را خواهیم داشت.



دیدگاهتان را بنویسید