دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رشد اقتصادی صنعتی و بهبود تراز تجاری کشور در سایه برنامه های

تهران- ایرنا- نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: برنامه‌های تحولی وزارت صمت در راستای حمایت از جریان تولید کشور، اقدامات امیدبخش و موثری بوده است که نتایج آن را در افزایش رشد اقتصادی صنعتی و بهبود تراز تجاری کشور شاهد هستیم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «غلامرضا شریعتی» در نشست بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان بهشهر در محل وزارت صمت، با قدردانی از اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در حمایت از جریان تولید کشور، بر ضرورت اجرای سیاست‌های تنظیم بازار در کنار تکالیف حمایتی از تولید مبتنی بر ظرفیت‌های قانونی تاکید کرد.


وی با قدردانی از تلاش‌های معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صمت برای پیگیری دقیق و جدی مطالبات مردمی نمایندگان مجلس، خاطرنشان‌کرد: اجرای قوانین حمایت از تولید در کنار سیاست‌های حمایت از مصرف‌کنندگان، از جمله ضروری‌ترین و حساس‌ترین تکالیف و ماموریت‌های وزارت صمت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت نیز در این نشست با تشریح برنامه های این معاونت در مسیر پیگیری مطالبات عمومی و مورد دغدغه نمایندگان مجلس، گفت: همه برنامه‌های تحولی وزارت صمت در راستای پشتیبانی، رفع موانع و تحقق جهش تولید با ثبات در کشور است.


«محمدجواد حاجی حسینی» ادامه‌داد: نقش بی‌بدیل خانواده بزرگ تولید و تجارت در تحقق رشد اقتصادی و به تبع آن سایر شاخص‌های توسعه ای کشور بر کسی پوشیده نیست و در این راستا دولت مردمی و مجلس انقلابی همه ظرفیت‌های خود را با هم افزایی و همددلی به میدان آورده است.


سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این جلسه با تشریح فرایندهای نظارتی و حمایتی این سازمان، اظهار داشت: دغدغه جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پشتیبانی و رفع موانع جریان تولید کشور با استفاده از ظرفیت های قانونی در کنار حفظ حقوق عموم مردم و مصرف کنندگان است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم