دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دولت هر چه سریعتر رتبه بندی معلمان مهرآفرین را اجرا کند

تهران – ایرنا – نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون رتبه‌بندی معلمان هیچ تفاوت و تبعیضی وجود ندارد و دولت هر چه سریعتر رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین را اجرا کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا مصری درباره قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: هیچ تفاوت و تبعیضی در این قانون قائل نشده‌ایم و باید هر چه سریعتر رتبه بندی در خصوص معلمین طرح مهرآفرین توسط دولت اجرا شود.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست صحن را بر عهده داشت با تأکید بر اینکه سازمان سنجش نمره تعدادی از افرادی که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند را اعلام نکرده است، افزود: این تبعیض دوم است و اگر تقلبی در آزمون صورت گرفته آن را اعلام کنیم و متخلفان را به دادگاه معرفی نمایید. اما اینکه بگویید داوطلبان یک بار دیگر در آزمون شرکت کنند، صحیح نیست.


مصری خاطرنشان کرد: مثل این کار به این شبیه است که در خیابانی که تاکنون دوطرفه بوده و اکنون تابلوی یک طرفه برای آن نصب شده، اعلام کنیم کسانی که قبلا نیز از این خیابان عبور کرده‌اند باید جریمه شوند، که این روش منطقی نیست. اگر قرار است شرط معدل اعمال شود باید در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله لحاظ گردد.



دیدگاهتان را بنویسید