دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید ممبر گروه تلگرامی با رضایت 100%

اخیرا گروه های تلگرامی مانند کانال ها مکانی برای تبلیغات و کسب درامد برای مشاغل مختلف شده اند. با اپدیت تلگرام و توانایی سطح دسترسی کاربران برخی از مشاغل از گروه بجای کانال برای فروش محصولات خود استفاده کردند.

از این رو خرید ممبر گروه تلگرام برای داشتن فروش بیشتر مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.

ممبر چیست؟

ممبر یک کلمه انگلیسی هست که اینجوری member نوشته می‌شود و به معنای عضو است.و جمع اینکه members به معنی اعضا میشود که ممبرس تلفظ میشود.

در برنامه تلگرام به عضو های این اپلیکیشن ممبر میگویند از این رو اصطلاحات :خرید ممبر،خرید ممبر فعالی گروه تلگرام، ممبر هدفمند، تعداد منبر کانال، ممبرپروکسی و … ساخته شده اند. در ادامه با تعدادی دیگگر از اصلاحات اشنا میشویم و سپس به بدنه اصلی مقاله برمی گردیم.

ممبر فیک: ممبر فیک به عضو هایی گفته میشود که از خود هیچگونه فعالیتی نشان نمیدهند. منظور از فعالیت یعنی این افراد پست هایی ک شما داخل کانال خود به اشتراک میگزارید را مشاهده (سین) نمیکنند.

معمولا ممبر های یک با شماره های مجازی ساخته شده و فقط برای افزایش عدد تعداد ممبر کانال کاربرد دارد و بصورت مستقیم موجب فروش شما نمیشود.حتما برای خرید ممبر فیک تلگرام از این نوع قبل از هر کاری به یک فرد متخصص مشورت کنید.

ممبر پروکسی: از زمان فیلتر شدن تلگرام این نوع ممبر ها رونق بسیار زیادی گرفت. منظور از ممبر پروکسی، افراد و ممبر هایی است که توسط پروکسی ها به کانال شما اضافه میشوند.

افراد برای راحتی خود از پروکسی بجای فیلتر شکن استفاده میکنند. شرکت های ارائه دهنده ممبر پروکسی کانا شما را به عنوان اسپانسر پروکسی ساخته شده قرار میدهند.

بدین صورت افراد متصل به این پروکسی، کانال شما را به عنوان اسپانسر در بالای صفحه خود مشاهده می کنند.

ممبر هدفمند: این نوع ممبر، بهترین نوع ممبر تلگرام هست که میتوانید برای کانال و گروه خود استفاده کنید این افراد هم واقعی هستند و هم اینکه که به موضوع کانال شما علاقه مند هستند که روش های پیدا کردن این علاقه مندی در ادامه توضیح خواهم داد.

خرید ممبر از این نوع هزینه بالایی دارد ولی به احتمال زیاد این افراد میتوانند مشتریان خوبی برای شما باشند و خرید این افراد از شما به هنر شما در کیفیت بازاریابی شما ارتباط مستقیم دارد.

استفاده از گروه های تلگرامی

با ساخت گروه هایی که هیچ کدام یک از کاربران اجازه ارسال پیام ندارند به راحتی میتوانید تعداد اعضای گروه خود را افزایش دهید. در اد زدن یا خرید ممبری که در ایده‌کاو وجود دارد، گروه‌هایی که جامعه هدف هستند به سادگی در سامانه پیشرفته ما شناسایی می‌شوند.

گروه‌هایی که مرتبط هستند در رنج گسترده‌ای شناسایی می‌شوند. لذا جستجو برای یافتن گروه‌هایی که می‌خواهیم ممبرها را از آن گروه‌ها به گروه خودمان هدایت کنیم در میان نزدیک به یک میلیون گروه انجام می‌شود که همین امر سبب می‌شود تا به منبع بزرگی از داده‌ها دسترسی داشت.

اد ممبر واقعی تلگرام در ایده‌کاو بر خلاف بقیه روش های موجود، فرآیندی کاملا هدفمند و علمی است. لذا تنها اد زدن از گروه‌هایی انجام می‌شود که اعضای آنها مشتریان خوبی برای کسب‌وکار ما هستند.

در افزایش ممبر ایده‌کاو، پارامترهای مختلفی سنجیده می‌شود. هر ممبر قبل از اینکه به گروه اضافه شود، چک می‌شود که آیا طی هفته اخیر در تلگرام فعال بوده است یا خیر. در صورت فعال بودن به گروه اضافه می‌شود.

مزیت گروه تلگرام نسبت به کانال

در افزایش و خرید ممبر برای کانال محدودیت 200 نفری وجود دارد و شما تنها میتوانید 200نفر به کانال خود اضافه کنید که این عدد بسیار کم است.

به همین علت برخی از مشاغل به ساخت گروه تلگرامی میکنند و تنظیمات را به نحوی تغیر میدهند که فقط مدیران گروه اجازه ارسال پیام را داشته باشند.

در این حالت شما اجازه دارید تا سقف 200 هزار را به گروه خود اضافه کنید و هیچ محدودیت در این مورد ندارید به همین علت برخی از کسب و کارها از سوپر گروه بجای کانال استفاده می‌کنند.

همچنین می‌توانید از سامانه ما 500 ممبر رایگان گروه دریافت کنید.

کار های اشتباه در اضافه کردن ممبر به گروه تلگرام

خرید ممبر واقعی تلگرام بدون ریزش فرایندی به مراتب ساده‌تر از افزایش ممبر در کانال‌های تلگرامی است. از آنجایی که گروه در تلگرام قابلیت بسیار اثربخشی در توسعه کسب‌وکارها است، دقت داشته باشید که کارهای اشتباه زیر را در طی فرایند افزایش ممبر انجام ندهید:

پنهان بودن پست های قبلی

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که برخی از افراد در افزایش ممبر گروه انجام می‌دهند، برسی نکردن تنظیمات گروه است که وقتی کاربران جدید به گروه اضافه می‌شوند اجازه دیدن پست های قبلی را ندارند.

به همین علت کانال را ترک می‌کنند. پس حتما قبل از خرید ممبر تلگرام تنظیمات کانال خود را برسی نمایید.

اجبار کاربران به اد کردن

احتمالا گروه‌هایی را دیده‌اید که زمانی که می‌خواهید در آنها نظری منتشر کنید، از شما می‌خواهد تا چند نفر دیگر را به گروه اضافه کنید.

این امر سبب می‌شود تا افرادی که بسیار با حوزه کاری گروه شما مرتبط هستند، از گروه خارج شوند و کسانی در گروه بمانند که بیشتر می‌خواهند، پست‌های تبلیغاتی ارسال کنند.

پس بهتر است بعد از خرید ممبر کاربران را اجبار به اد کردن افراد دیگر نکنید.

خرید ممبر فیک

ممبر فیک، ممبری است که شخصی حقیقی نیست. هرچند آن ممبر هم بواسطه سیم‌کارتی به تلگرام اضافه شده است، ولی توسط برنامه‌ای کامپیوتری هدایت می‌شود.

این اعضا هیچ وقت باعث فروش یا افزایش فروش محصولات شما نمی‌شود. و فقط سیاه لشکر می‌باشند.

خرید ممبر فیک به جهت افزایش اعتماد بقیه اعضا با شلوغ کردن کانال یا گروه صورت می‌گیرد.

افزودن ممبر های نامرتبط به گروه

چنانچه گروه شما در زمینه خاصی مثلا تجهیزات ساختمانی فعالیت می‌کند و ممبرهای غیر مرتبط با آن به گروه شما اضافه شوند، هرچند احتمال آن ممبرها زیاد است، همچنین حضور آنها در گروه برای کسب‌وکار شما تاثیر مشخص ندارد.

جلوگیری از اضافه شدن منبر های رباتی

جدیدا برای تبلیغات در تلگرام با استفاده از سرور های مجازی تعداد زیادی اکانت واقعی به این برنامه ها وصل می‌شوند.

و در گروه های تلگرامی به تعداد زیاد عضو شده و شروع به تبلیغات اسپمی میکنند. برای همین حتما از اضافه شدن افراد فیک به گروه خودتون جلوگیری کنید.

بهتر است از ربات هایی برای برسی واقعی بودن اعضای اضافه شده جدید استفاده کنید.

این ربات ها با تگ کردن افراد هنگام ورد به گروه شما از آنها درخواست کلیک روی دکمه خواصی دارند که در صورت انجام نشدن این کار بعد از چند دقیقه این فرد از گروه اخراج می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید