دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حجت کریمی فردا یا پس فردا دل هواداران شاد می شود باشگاه ۴۰

سرپرست مدیرعاملی استقلال می‌گوید وزیر شخصا راهکارهای ما را پیگیری کردند.


به گزارش ایسنا، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در حاشیه دیدار استقلال و تیم هوادار در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: امیدوارم استقلال این بازی را پیروز شود تا دل هواداران شاد شود. امروز از صبح دفتر باشگاه حضور داشتیم و کارها را پیگیری کردیم؛ بعد به وزارت ورزش رفتیم. جا دارد از دکتر سجادی تشکر کنم که نزدیک به یک ساعت و نیم وقت گداشتند؛ پیگیر کارها شدند و خودشان به شخصه راهکارها که دادیم را یکی به یکی پیگیری کردند.


او ادامه داد: توسط سجادی هماهنگی شد تا با مسئولان بانک شهر جلسه‌ای داشته باشیم که رفتیم و آن‌جا هم راهکارها و مطالب را گفتیم و اگر خدا بخواهد فردا یا پس فردا اتفاقاتی رقم می‌خورد که دل هواداران شاد شود.


وی درباره این که آیا جلسه با وزیر ورزش امیدوار کننده بوده یا خیر؟ گفت: آقای وزیر قبلا و الان همیشه تلاش‌های‌شان را کرده‌اند و از تیم پشتیبانی کرده‌اند.


کریمی در پاسخ به این سوال که چرا مدارک مالی در موعد مقرر ارسال نشده تا جلوی محرومیت استقلال گرفته شود؟ گفت: درباره این‌ها نمی‌خواهم صحبت کنم.


سرپرست مدیرعاملی استقلال خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است بدهی‌های خارجی را که تا سی و یکم وقت داریم پرداخت کنیم. تمام وقت‌مان را برای این بدهی‌ها گذاشته‌ایم تا مشکلات‌مان را حل کنیم.


کریمی در پاسخ به این سوال که چرا هیات مدیره با مدیر عامل استقلال همراه نبوده است؟ گفت: هیات مدیره همه جوره با مدیرعامل قبلی همراه بوده و اگر نبود که نمی‌توانستند با هم کار کنند به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد.


او درباره گلایه بازیکنان از پرداخت حقوق گفت: به بازیکنان متاسفانه پرداختی نداشته‌ایم و جای تاسف است که خیلی وقت است بچه‌ها پول نگرفته‌اند. شرمنده‌شان هستیم. خداوکیلی هم غیرتی و به عشق پیراهن و هواداران بازی می‌کنند. کلا ۳ یا ۴ روز برای پرداخت بدهی وقت داریم. بحث درآمدزایی بعد از آن پیگیری می‌شود. اگر این بدهی‌ها را ندهیم پنجره‌مان بسته می‌شود و اگر باز به دادگاه برود کسر امتیاز خواهیم داشت.


کریمی در پاسخ به این سوال که ترکیب هیات مدیره ممکن است با توجه به صحبت‌های قربان‌زاده هفته اول اردیبهشت تغییر کند و این که آیا نگران این موضوع نیستید؟ گفت: اصلا. به دوستان هم گفتم چه ۵ روز یک نفر پای یک میز باشد یا یک سال باید پیگیر کارها باشد. من به فکر تا پنجم هستم تا مشکلات را حل کنیم.


وی ادامه داد: پیگیر همراه اول هستیم با آقای ساپینتو هم فکر می‌کنم دوشنبه یک جلسه داشته باشیم.


او با اشاره به حضور مشاوران متعدد در باشگاه استقلال گفت: خیلی مشاور داریم فکر کنم باشگاه ۴۰ تا ۵۰ مشاور داشته است و گفتیم حکم همه مشاوران حذف شود.


کریمی در پاسخ به این سوال که آیا قاضی نور با وجود رفتن فتح الله زاده کنار تیم می‌ماند یا خیر؟ گفت: بعدا درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید