دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تکواندو آذربایجان شرقی در مسیر موفقیت قرار دارد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۴۰۱ سالی پربار و موفقیت‌آمیز برای هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی بود و این ورزش در مسیر موفقیت قرار دارد.


جعفر رنجبرپور اظهار کرد: سال 1401 برای تکواندو آذربایجان‌شرقی سالی پربار و سرشار از موفقیت بود و علاوه بر موفقیت های تکواندوکاران استان در مسابقات بین‌المللی و آسیایی در بخش انفرادی، در رده تیمی نیز به موفقیت‌های قابل ذکری دست یافتیم.


وی ادامه داد: تیم تکواندو مس سونگون در حالی نایب قهرمان لیگ‌برتر شد که قهرمان مسابقات را 7 بر یک مغلوب کرده بود. در بخش پسران در رده نوجوانان و نونهالان در لیگ برتر سوم شده و در مسابقات شمالغرب کشور هم در رده خردسالان نایب قهرمان شدیم و در بخش دختران هم که برای اولین باردر مسابقات حضور داشتیم در رده نوجوانان و نونهالان ششم شده و در شمالغرب هم به مقام نایب قهرمانی رسیدیم.


وی افزود: ان شالله سال 1402 نیز همانند سال گذشته برای تکواندو آذربایجان‌شرقی خوب باشد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی، رنجبرپور اظهار امیدواری کرد؛ تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی باکو و بازی‌های آسیایی چین بتوانند به کسب مدال‌های خوش رنگ افتخار دیگری برای تکواندو کشور و استان آذربایجان‌شرقی خلق کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید