دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کاربرد سیستم‌های گرمایشی گرماسان

 

گرمایش سالن‌های کار، سوله‌ها، انبارها، محیط‌های صنعتی و… همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران بوده و با نزدیک‌تر شدن به فصل سرما، این مهم بیشتر از قبل احساس می‌شود.

در این خصوص، نتایج تحقیق‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد استفاده از سیستم‌های گرمایش تابشی (گرماسان) مطمئن‌ترین راهکار جهت گرم کردن محیط حتی در مساحت بزرگ است. از یک سو کارایی و راندمان بالا و از سویی دیگر مصرف پایین انرژی، خود از اصلی‌ترین دلایل استفاده از این سیستم‌ها می‌باشد.

شرکت گرماسان تولیدکننده مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی در ایران است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به هم‌وطنان عرضه می‌نماید. محصولی که جهت گرمایش سالن‌های کار و صنعتی تولید می‌شود، دستگاه «هیتر تابشی لوله‌ای صنعتی» نام دارد که با عناوین دیگری همچون، «گرماتاب»، «بخاری صنعتی»، «تابشی لوله ای» نیز شناخته می‌شود.

هیتر تابشی لوله‌ای چیست؟!

دستگاه‌های گرمایشی تابشی لوله‌ای یکی از به‌صرفه‌ترین سیستم‌ها جهت ایجاد گرمای مناسب در سالن‌های بزرگ می‌باشد. این دستگاه وسیله‌ای است که گرما را از طریق امواج منتقل می‌کند و به واسطه اقتصادی بودن و کاهش هزینه‌های اضافی یکی از ابزارهایی‌ست که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در خصوص نوع کاربری گرمایشی تابشی لوله‌ای صنعتی، باید گفت اکثرا برای سالن‌هایی به کار گرفته می‌شود که ارتفاع آن‌ها بیش از ۳ متر باشد؛ اما این به منزله آن نیست که در دیگر محل‌ها نتوان از آن استفاده کرد. امروزه شرکت گرماسان، جدیدترین و مدرن‌ترین سامانه‌های تابشی لوله‌ای را تولید و عرضه می‌کند که در مکان‌های مختلف و مورد نظر کاربر، قابل استفاده می‌باشد.

قیمت هیتر تابشی صنعتی گرماتاب

مسئله مهم در خصوص این دستگاه‌ها قیمت آن است. با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت موجود شاید برخی تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه‌جات توان پرداخت هزینه این محصول را نداشته باشند؛ اما شرکت گرماسان، با توجه به در نظر گرفتن وضعیت بازار و همچنین رفاه کاسبان عزیز، این دستگاه‌ها را بانازل‌ترین قیمت عرضه می‌کند و همین نیز باعث رضایت بسیاری از خریداران شده است، نکته مهم دیگر این است که این مجموعه، خرید اقساطی به صورت چک و مدت زمان بالا در نیز فراهم کرده و می‌توان با خیالی راحت این سیستم را خریداری کرد.

مزیت‌های هیتر لوله‌ای گرماسان

** هزینه اولیه کمتر نسبت به سایر روش‌های گرمایشی

** کاهش 40 تا 60 درصدی در مصرف گاز

** کاهش مصرف برق تا 90 درصد

** گرمایش سریع سالن بین 10 تا 20 دقیقه

** گرم بودن سالن حتی در صورت باز بودن درب

* * کیفیت عالی گرمایش و رضایت پرسنل

کاربرد سیستم‌های گرمایشی صنعتی

کاربرد گرماتاب در سالن‌های صنعتی، کارگاه‌های تولیدی، مرغداری‌ها، مجموعه‌های ورزشی و نمایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و پارکینگ‌ها و… می‌باشد.

گرماسان با ارائه متنوع‌ترین محصولات در این زمینه، امکان طراحی بهینه‌تر، کم هزینه‌تر و کم مصرف‌تر سیستم گرمایش تابشی را فراهم آورده است. این مدل‌ها به دلیل تامین گرمایش یکنواخت و مطلوب و با ایجاد رضایت پرسنل، باعث افزایش راندمان تولید می‌گردند. همچنین این محصول در مدل‌های مختلف و متناسب با نیاز کاربر ساخته و دارای ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

نکته مهم در خصوص این محصول این است که، مدرن‌ترین آن در ایران توسط شرکت گرماسان تولید و عرضه می‌شود و این برند تنها دارنده نشان استاندارد CE اروپا در ایران است که، انواع گرم‌کننده تابشی را براساس استانداردهای اروپا جهت تامین گرمایش سالن‌های مرتفع صنعتی عرضه می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت آشنایی با دیگر محصولات گرماسان می‌توانید به سایت www.Garmasun.com مراجعه کرده و از سرویس مجله گرماسان بازدید نمایید.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن 22229176 (021) تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمامی ساعات هفته پاسخگوی سوالات شما می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید