دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رحیمی رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت شد



تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دولت روحانی در دستور کار مجلس


تهران- ایرنا-گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص…


  • نتیجه برنامه‌های اقتصادی دولت به‌زودی بر سفره مردم نمایان می‌شود

    تهران- ایرنا- «حسن رحیمی» با حکم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.


    به گزارش روز شنبه ایرنا،  آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را باحفظ سمت به عنوان رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.


    در متن ابلاغ آیت‌الله آملی لاریجانی به حسن رحیمی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:


    نظر به سوابق، تجارب و توانمندی‌های جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «رییس مرکز رسانه و روابط عمومی» مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌شوید.


    امید است با توکل به خداوند متعال و با همت و تلاش در راه‌اندازی و ساماندهی فعالیت‌های این مرکز، مسئولیت‌های محوله را به احسن وجه به انجام رسانیده و منشاء خدمات موثری باشید.


    در ضمن از خدمات و تلاش‌های سیدصادق موحد در مدت تصدی حوزه معاونت اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.


    رحیمی دارای سوابق و تحصیلات حقوقی، قضایی بوده و سالها مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی در قوه قضاییه و سازمانهای تابعه و همچنین وزارت دادگستری را عهده‌داربوده است و صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجله حقوقی دادگستر، سردبیری مجله دادرسی و نگارش وانتشار دهها مقاله در زمینه‌های حقوقی، قضایی و اجتماعی را نیز در پیشینه رسانه‌ای خود دارد.


  • دیدگاهتان را بنویسید