دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حمایت کانون پرورش فکری از تولیدکنندگان اسباب بازی از استانداردسازی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه این کانون بیش از یک میلیون و هشتصد هزار مخاطب دارد گفت: در حوزه پویانمایی از گروه‌های امین و متعهد حمایت می‌کنیم.


حامد علامتی در گفت‌وگو با ایسنا، تولی گری را مسیر فعالیت کانون دانست و گفت: هرچند اساس کار کانون، تولید است و ۳ میلیون جلد کتاب چاپ کرده‌ایم اما رقابتی با ناشران نداریم به طوریکه از بیش از ۵۰ ناشر نیز کتاب خریداری کرده‌ایم.


علامتی با اشاره‌ای به تولید و حمایت کانون از تولیدات فیلم و انیمیشن حوزه کودک ادامه داد: در حوزه پویانمایی از گروه‌های امین و متعهد حمایت می‌کنیم مثلا «بچه زرنگ» با حمایت کانون ۶۲ میلیارد تومان فروش داشته است.


وی همچنین از برگزاری جشنواره پویانمایی از ۱۶ اسفند خبر داد و گفت: سال آینده سریال پویانمایی جدیدی ارائه خواهد شد.


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر اینکه این کانون بیش از یک میلیون و هشتصد هزار مخاطب دارد؛ اظهار کرد: ۱۲۰ شرکت ایرانی در صنعت اسباب بازی فعال هستند؛ با پای کار آوردن آنها به نمایشگاه ها فروش آنها به بیش از ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.


وی در ادامه در خصوص حمایت‌ کانون پرورش فکری از تولیدکنندگان اسباب بازی گفت: با صدور مجوز، استانداردسازی، ایجاد بازار فروش و حضور در نمایشگاه از این صنف حمایت می‌کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید