دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حضور در پای صندوق های رای محاسبات دشمن را برهم می زند

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه پاسداران به موضوع مهم انتخابات پرداخت و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای محاسبات دشمن را برهم می‌زند.


سردار علی فدوی شامگاه پنح‌شنبه ۳ اسفند ماه در یادواره شهدای حماسه عاشورایی والفجر۶ و یادبود ۵۰۵ لاله آسمانی شهرستان چالوس که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ایثارگری‌ها و توانایی‌های لشکر۲۵ کربلا استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این لشکر از جمله لشکرهایی بود که در زمان جنگ هیچ‌گاه از نظر نیروی انسانی مشکل نداشت.


وی به گذشت بیش از چهار ماه از جنگ غزه اشاره کرد و گفت: در این مدت مجاهدت و شجاعت مردم غزه و بخصوص مردم یمن بر دنیا ثابت شد و این مردم یمن بودند که به خاطر جنایاتی که در غزه از سوی صهیونیست‌ها صورت گرفت به انگلیس و آمریکا اعلام جنگ کردند و ایستادند و به ان هم عمل کردند.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران به موضوع مهم انتخابات پرداخت و یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه سعی و تلاش خود را بکار گرفته‌اند که مردم ما به صورت پرشور پای صندوق‌های رای حاضر نشوند اما انسان عاقل به حرف دشمن گوش نمی‌دهد.


حضور در پای صندوق‌های رای محاسبات دشمن را برهم می‌زند


سردار فدوی تصریح کرد: همه ما باید پای انجام تکالیف خود بایستیم و پرشورترین انتخابات را رقم بزنیم و بار دیگر شکست را به ذائقه آمریکا بچشانیم.


وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی وی در طی ۴۵ سال از انقلاب اسلامی بارها مرتکب اشتباهات محاسباتی علیه مردم شده‌اند، افزود: یکی از این اشتباهات محرز، هشت سال جنگ علیه کشور ما بود که با حمایت احمقی همچون صدام فکر می‌کرد در همان ابتدا می‌تواند پیروز شود اما با اراده و ایثارگری مردم ما موفق نشد.


جانشین فرماده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که دوباره شرایطی پیش بیاید که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند و علیه ما اقدام کنند، باید بر این نکته تاکید شود که هر اقدامی که انجام شود با شکست مواجه خواهد شد.


سردار فدوی یادآور شد: دشمن جرات فکر کردن به اقدام نظامی را نخواهد داشت اما به سمت اقدام اقتصادی و فرهنگی رفتند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید