دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تجلیل آیت الله مدرسی یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای

عضو فقهای شورای نگهبان با صدور پیامی از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات و اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تجلیل کرد.


به گزارش ایسنا، متن پیام آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


«إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا»


درود و سلام بر قهرمانانی که بزرگترین مراکز فساد در جهان امروز را مورد حمله جانانه خود قرار دادند و وحشی‌های خون‌آشام صهیونیست را تنبیه کردند. امیدواریم این مقدمّه‌ای باشد برای محو رژیم خون‌خوار و پر قساوت صهیونیستی؛ و درود و سلام بر فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) که با تدبیر و فرماندهی خود نیروهای مسلّح کشور جمهوری اسلامی ایران را به قلّه‌های عظمت و عزّت رساندند؛ و درود و سلام بر شهدا و ایثارگران راه اسلام و بر امام راحل بزرگوار و همه مجاهدان راه حقّ که کشور عزیز ایران را از پایین‌ترین درّه‌های ذلّت تحمیلی استکبار به بالاترین ستیغ‌های عزّت الهی و انسانی بالا بردند.


دشمن پر قساوت صهیونیستی و حامیانش بدانند که اگر به شرارت ادامه دهند عواقب وخیم‌تری در انتظار آنان است و دوران رذالت‌ها و شرارت‌ها به سر آمده است.


کشورهای منطقه بدانند که همراهی و یا سکوت در برابر این رژیم سفّاک سیری ناپذیر، ثمری جز خسارت برای آنان نخواهد داشت و این رژیم هر کجا نفوذ کند جز تباهی و فساد همراه خود نخواهد آورد.


با سپاس به درگاه الهی، یاری بیشتر و فرج مولایمان امام عصر (عج) منتقم جهانی ستمگران را درخواست دارم.


سید محمد رضا مدرسی

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید