دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجرای ۷۸۸ برنامه هفته بسیج در لرستان رسانه ها با رفع شبهه ها

ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری همایش اقتدار با حضور عظیم بسیجیان در سوم آذرماه جاری خبر داد.


سرهنگ محمد محمودوند در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره با اخبار خوب و زحماتی که در حوزه جهاد تبیین می‌کشند؛ ارتقا دهنده سطح آگاهی، تبیین و قدرت تجزیه و تحلیل مردم هستند.


وی ضمن قدردانی از پوشش گسترده اخبار کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان توسط اصحاب رسانه، اضافه کرد: اگر تلاش‌های شما نبود، کنگره این‌چنین انعکاسی نداشت و سعی شما باعث شده که امروز یکی از کنگره‌های برتر کشور شناخته شود.


سرهنگ محمودوند از حضور حماسی مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه نیز تشکر کرد و افزود: آنان امروز مورد ظلم قرار دارند و اگر از خود دفاع کنند، در این دفاع هم باز بعضی افراد شبهه ایجاد می‌کنند در حالی‌که بالاترین عدالت دفاع از خود است.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بررسی و مطالعه این شبهه‌ها و پاسخ‌گویی به آن‌ها را وظیفه اصحاب رسانه عنوان کرد و با بیان اینکه بیش از ۷۵ سال است که مردم فلسطین مورد ظلم و جنایت قرار می‌گیرند، ادامه داد: خبرنگاران باید با جهاد تبیین، یاری‌گر مردم و مظلومان باشند.


وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: امسال قرار است بزرگداشت این ایام را طی شکل تازه‌ای انجام دهیم و در این راستا ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه تشکیل شده است.


سرهنگ محمودوند با اشاره به اینکه تمامی اهداف ما اعتلای بسیج بوده و تمام تلاش‌مان معرفی هر چه بهتر و بیشتر اقدامات آن به مردم است، بیان کرد: برای همین در سه حوزه اصلی جهاد تبیین، جهاد خدمات رسانی و جهاد امیدرسانی برنامه‌ریزی داشته‌ایم و ضمن تشکیل کارگروه‌های مختلف، ۷۸۸ برنامه تدوین شده است.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: این برنامه‌ها از دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه جاری لغایت پنجم آذر با شعار محوری”بسیج، امید ملت ایران” در این سه سطح آغاز خواهند شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید