دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پورعلی گنجی مرد روزهای سخت هستیم

تهران- ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره صعود به دور دوم جام جهانی قطر گفت: با کیفیتی که بازیکنان نشان دادند و شرایطی که در تیم حاکم است، این هدف دور از دسترس نیست. ما نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم.


به گزارش ایرنا، مرتضی پورعلی گنجی بعد از جراحی رباط صلیبی و طی کردن دوران نقاهت حالا تمرینات خود را به صورت انفرادی در مرکز ملی فوتبال شروع کرده و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند. او درباره وضعیتش اظهار داشت:‌ تمریناتم خیلی خوب است و کارهای پا به توپم را شروع کردم. از ۲ سه هفته دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و برای بازی کردن آماده شوم.


این مدافع باتجربه درباره صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ که خیلی سریع به دست آمد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر با کیفیتی که بازیکنان دارند و درایت کادرفنی و مدیریت، نشان دادیم می‌توانیم راحت بازی‌ها را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم. به تمام ایرانی‌های داخل و خارج از کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم تیم خوبی برای جام جهانی بسازیم و دل مردم را شاد کنیم.


پورعلی گنجی درباره شانس ایران برای صعود به دور دوم رقابت های جام جهانی و رسیدن به مرحله حذفی گفت: با کیفیتی که بازیکنان نشان دادند و شرایطی که در محیط تیم حاکم است، این هدف دور از دسترس نیست. ما نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم. در دور قبلی جام جهانی هم با وجود گروه سختی که داشتیم، می‌توانستیم به مرحله بعد برویم.


وی در پایان اذعان داشت: بازیکنان تیم ملی به نسبت دوره قبل عاقل‌تر، بالغ‌تر و باتجربه‌تر شده‌اند. می‌توانیم در این جام جهانی خیلی محکم‌تر قدم برداریم و به مرحله بعدی برویم و برای اولین بار تاریخ‌سازی و دل مردم را شاد کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید