دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معاون وزیر طرح عدالت در نظام سلامت اولویت وزارت بهداشت است

اراک – ایرنا – معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح اجرای عدالت و تعالی نظام سلامت برنامه اولویت‌دار وزارت بهداشت است که در این راستا تامین تجهیزات و امکانات بیمارستان‌ها مدنظر ویژه قرار دارد.


دکتر” سعید کریمی” عصر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پنج مرکز آموزشی درمانی اراک افزود: تامین امکانات و ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم به صورت عادلانه در وزارت متبوع هدفگذاری شده است و مسئولین امر در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و باید اذعان داشت استان مرکزی از این قضیه مستثنی نیست.


وی عملکرد حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی را مطلوب و استاندارد ارزیابی کرد و گفت: تامین تجهیزات طرح‌های عمرانی و همچنین وجود برخی چالش های این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و هدف اصلی این است که با تعامل و همکاری دانشگاه و حمایت‌های وزارت خانه این مشکلات رفع شود.


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: باتوجه به شمار بالای مراجعات مردم به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، شاهد خدمت رسانی مطلوب و حضور حداکثری و با قوت پرسنل، پزشکان و پرستاران در این مرکز درمانی بودیم.


کریمی ادامه داد: پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) رو به اتمام و در حال تکمیل است و امید است با کمک و حمایت‌های وزارتخانه در روند ساخت و تجهیز آن، بتوان در اسرع وقت شاهد بهره برداری از این مرکز درمانی باشیم.


وی در خصوص بازدید از بیمارستان امیرکبیر اراک نیز بیان کرد: اگرچه ارائه خدمت در بخش‌های اطفال و قلب این مرکز درمانی مطلوب است اما محدودیت فضا در بخش اورژانس بیمارستان امیرکبیر را می توان به عنوان یک چالش برشمرد از این رو با کمک ریاست دانشگاه و پشتیبانی می توان این فضا را توسعه و گسترش داد و توصیه و سفارشات لازم در این خصوص ارائه می‌شود.


معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد: عملکرد بیمارستان آیت الله طالقانی اراک نیز به لحاظ شاخص‌های یک بیمارستان زنان، مناسب تر از میانگین کشوری است اما بخش هایی از این مرکز نیاز به بازسازی دارد که قول مساعد برای تامین اعتبار تجهیز و نوسازی این مرکز از سوی وزارت متبوع داده می شود و همچنین لازم است که در زمینه افزایش جمعیت و رفع مشکل ناباروری تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید