دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معارفه مدیرعامل جدید پرسپولیس در جمع بازیکنان و کادر فنی


P>به گزارش ایرنا، رئیس هیات مدیره، مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امشب در اردوی سرخپوشان حضور یافتند.


بیژن ذوالفقارنسب، رضا درویش و غلامعلی محمدعلیپور چهارشنبه شب در اردوی پیش از دیدار پرسپولیس برابر فجر سپاسی شیراز حضور یافتند و با اعضای تیم به دیدار و گفتگو پرداختند.


مراسم معارفه رئیس جدید هیأت مدیره، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره پرسپولیس امشب در اردوی پیش از بازی با فجر سپاسی برگزار شد.


اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان، به بیژن ذوالفقارنسب، رضا درویش و غلامعلی محمدعلیپور خوشامد و تبریک گفتند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.


رئیس هیأت مدیره، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره در جمع اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت پرداختند و پیام خود در خصوص حمایت همه جانبه از تیم را اعلام کردند.


سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از سوی بازیکنان به اعضای هیات مدیره و مدیر عامل جدید باشگاه تبریک گفت و مشکلات تیم را با او مطرح کرد.


همچنین افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی نیز دقایقی به صحبت پرداختند و درباره مسائل و مشکلاتی که پرسپولیس در این چند وقت اخیر با آن مواجه بوده است را مطرح و از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل درخواست داشتند که در جهت حل این مشکلات همکار نمایند تا تیم بتواند با آرامش خاطر و بدون دغدغه در مسابقات پیش رو شرکت کند.


دیدگاهتان را بنویسید