دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عاملان جنایت تروریستی شیراز وحدت در عین کثرت ایران را نشانه

تهران- ایرنا- مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اعلام کرد: جنایت تروریستی شیراز بیانگر درماندگی عاملان اصلی آن‌ است که همواره در تلاش بوده‌اند تا وحدت در عین کثرت ایران از هر مذهب، دین و قومیت را نشانه بگیرند و رنگین کمان زیبای ایران را از هم جدا کنند.


به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام کریمی روز پنجشنبه در پی اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز در بیانیه‌ای تاکید کرد: شهادت تعدادی از هم میهنان عزیزمان به دست تروریست‌های اجیر شده، بار دیگر قساوت و کینه‌توزی دشمنان ایران اسلامی را آشکار کرد.


مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: این تروریست‌ها که روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می‌گشایند همیشه به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در صفوف متحد ایران اسلامی بوده‌اند و در واقع تلاش می‌کنند مردم را مقابل هم قرار دهند و امروز گوش به فرمان همان مدعیان دروغگو و منافقی هستند که با ظاهر مدعی حامی حقوق بشر در صدها رسانه علیه ملت ایران به دروغ از آزادی دم می‌زنند اما در عمل مردم بیگناه را قتل عام می‌کنند.


ماموستا کریمی ادامه داد: جنایت تروریستی شیراز بیانگر درماندگی عاملان اصلی آن‌ است که همواره در تلاش بوده‌اند تا وحدت در عین کثرت ایران از هر مذهب، دین و قومیت را نشانه بگیرند و رنگین کمان زیبای ایران را از هم جدا کنند اما به کوری چشم دشمنان خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.   


مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پایان، شهادت جمعی از هم‌میهنان عزیز در این حادثه تروریستی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر الهی و برای شهدای عزیز علوّ درجات مسألت کرد.


تروریستی مسلح عصر چهارشنبه(چهارم آبان) با هدف قرار دادن نمازگزاران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و ۲۶ نفر را مجروح کرد.




دیدگاهتان را بنویسید