دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید ماشینهای فلزی اسباب بازی در اصفهان و تهران

خرید ماشینهای فلزی اسباب بازی در اصفهان و تهران

ماشین فلزی، ماشین های اسباب بازی از جنس فلز هستند که بسیار شبیه به ماشین های واقعی در ابعاد کوچک ساخته می شوند. این ماشین ها برای کودکان بالای سه سال مناسب می باشند. همچنین ماکت ماشین فلزی نوع دیگری از این اسباب بازی ها می باشد که می توان برای سنین بالای 8 سال از آن استفاده نمود.

بسیاری از بزرگسالان نیز به این نوع ماشین ها علاقه مند می باشند. ماشین های بزرگتر دارای جزئیات بیشتر و کامل تری می باشند. در ماکت ماشین های فلزی می توان درون ماشین را نیز مشاهده نمود. این ماشین ها توسط برند های مختلف و در مقیاس متفاوت تولید شده است.

ماشین های فلزی کلکسیونی دکوری

در این نوع ماشین هر چه شباهت به ماشین اصلی بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر است. افراد بزرگسال گاهی به خرید ماشین فلزی و جمع آوری آن رو می آورند. در این ماشین ها درب ها قابلیت باز شدن دارد و همچنین درب کاپوت باز می شود.

تولید کننده هایی که این نوع ماکت را تولید می کنند، به تولید تعداد محدودی از هر مدل بسنده میکنند و به همین دلیل علاقه مندان به ماشین دوست دارند مدل های محبوب خود را در کلکسیون خود داشته باشند و حاضرند هر قیمتی را برای آن بپردازند.

ماشین فلزی از جنس بسیار مقاوم ساخته می شود و این امر باعث می شود طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. ماشین های فلزی می توانند در مدل های جدید مانند لامبورگینی، فراری و … و یا از مدل های نوستالژی و قدیمی باشد. امروزه مدل های متنوعی از ماشین فلزی وجود دارد که در میان آن ها ماشین های آتش نشانی، کامیون و ماشین های نظامی دیده می شود که برای کودکان بسیار جذاب می باشد.

ماکت ماشین فلزی چیست و چه تفاوتی با ماشین فلزی دارد؟

در ماکت ماشین فلزی تلاش می شود تا جزئیات بیشتری به کار رود و مدل ساخته شده شباهت بسیار زیادی به ماشین اصلی داشته باشد. اگر ماکت ساخته شده کوچک باشد برای پرداختن به جزئیات باید زحمت زیادی کشیده شود در این حالت بیشتر ماکت ها قابلیت باز شدن درب ها را ندارد. کیفیت چراغ ها و رنگ این ماشین ها نسبت به ماشین های فلزی معمولی بالاتر است. همچنین در این ماکت ها برف پاک کن ها با جزئیات بیشتر و شبیه به نمونه اصلی ساخته می شود.

کلکسیون ماشین های فلزی

داشتن ماشین فلزی و یا ماکت آن باعث می شود شما بتوانید از هر نوع ماشینی که به آن علاقه دارید یک نمونه داشته باشید. برای افرادی که به ماشین علاقه مند هستند، این یکی از سرگرمی های جذاب محسوب می شود. از آن جایی که قیمت ماشین های واقعی بسیار بالا می باشد و افراد نمی توانند از هر مدل ماشین که به آن علاقه دارند را خریداری کرده و نگهداری کنند، این ماکت ها می تواند کمک قابل توجهی به این افراد نماید.

مقیاس ماکت ماشین فلزی

مقیاس 1:18 به این معنی است که برای به دست آوردن اندازه واقعی ماشین باید اندازه ماکت در عدد 18 ضرب شود.  هر چقدر عدد نوشته شده بعد از عدد 1 کوچکتر باشد یعنی ماکت بزرگتر می باشد. مثلا ماکت 1:87 حدودا پنج یا شش سانتی متر است و یا ماکت با مقیاس 1:43 به اندازه کف دست می باشد.

ماشین فلزی  ایرانی

ماشین های فلزی ایرانی نیز امروزه در بازار وجود دارد که شما می توانید هم از مدل های جدید مانند پژو، پراید، سمند و … هم از مدل های قدیمی تر مانند فولکس خریداری نمایید. برای خرید ماشین فلزی کافیست مدل ماشین مورد نظر خود را در سایت جستجو نموده و خریداری نمایید. بعضی از این ماشین ها در رنگ های مختلف وجود دارد که با توجه به علاقه ی خود می توانید رنگ مورد نظر را برگزینید.

قیمت ماشین فلزی به چه عواملی بستگی دارد؟

بیشتر ماشین های فلزی عقب کش هستند و قیمت آن ها به جزئیات به کار رفته در آن ها و همچنین قابلیت های خاصی که دارند مانند باز شدن درب ها و … بستگی دارد. جنس ماشین ها و همچنین نوع و مدل آن ها در قیمت موثر است. ماشین های ایرانی جدید معمولا ارزان تر هستند. ماشین های خارجی و ماشین های قدیمی عموما از قیمت بالاتری برخوردارند. برخی از ماشین ها نیز به علت کمیاب بودن و تولید شدن تنها چند عدد از آن ها، قیمت بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید