دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جزئیات طرح ویژه فروش فوق العاده پایان سال

سومین دوره از جشنواره فروش ویژه نوروزی، با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» از تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


به گزارش ایسنا، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که “با توجه به فرارسیدن  ایام پایانی سال و برای مدیریت بازار شب عید و نیز با هدف تکریم مصرف کنندگان محصولات صنفی، ثبات بازار، رونق کسب و کارهای صنفی و حمایت از تولیدات ایرانی”، سومین دوره از جشنواره فروش ویژه نوروزی، با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» برگزار می‌شود.


بر اساس شیوه نامه نظارت بر این طرح فروش ویژه و فوق العاده توسط واحدهای صنفی با هماهنگی اتحادیه‌های صنفی مرتبط در چارچوب قانون نظام صنفی اجرا می‌شود.


همچنین عرضه کالاها و خدمات(محصولات ایرانی) دارای اولویت با کیفیت و قیمت مناسب با حداقل سود، در واحدهای صنفی منتخب، در جهت حمایت از تولید و عرضه محصولات ایرانی و ایجاد حس مثبت در مردم و رونق کسب و کار صنوف تولیدی از اهداف جشنواره عنوان شده است.


بر اساس این شیوه نامه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی منتخب در جشنواره از حیث داشتن برچسب قیمت کالاها، کیفیت و قیمت مناسب با حداقل سود، صدور فاکتور فروش کالا، عرضه کالاهای مجاز و تولیدات داخلی، بر عهده اتحادیه های صنفی بوده و همچنین برای تسریع در رسیدگی به تخلف در شعب تعزیرات حکومتی، تمامی گزارشات تخلف باید مهر”طرح تشدید بازرسی” توسط اتحادیه صنفی مربوطه را داشته باشد.


همچنین با توجه به به رویکرد اتحادیه محور بودن جشنواره، تمامی خدمات اعم از ثبت نام، نظارت، ارزیابی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات به عهده اتحادیه‌های صنفی تحت نظارت اتاق‌های اصناف شهرستان است. نظارت کامل بر همه فرآیندها، اعم از کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، دریافت نشانی و تلفن اتحادیه صنفی مربوطه و مرجع رسیدگی به شکایات مردمی برای حمایت از مصرف کنندگان تا پایان طرح به عهده واحدهای بازرسی و نظارت اتاق های اصناف و اتحادیه ها است.


اتاق اصناف ایران همچنین در شیوه نامه تاکید کرده که نصب پوستر جشنواره در واحد صنفی به گونه‌ای که در معرض دید مشتریان باشد، الزامی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید