دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بازار روسیه هدف صادراتی شرکت های ایرانی

تهران – ایرنا – به دعوت سازمان توسعه تجارت کشور در وزارت صمت، جمعی از مدیران شرکت‌های خصوصی پیشرو و بین‌المللی ایرانی و همچنین شرکت های زیرمجموعه صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روسیه سفر می‌کنند.


به گزارش ایرنا، کار و رفاه اجتماعی، سفر هیات اقتصادی وزارت مردم به روسیه با همراهی «احمد خانی نوذری» سخنگو و معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر هیئت امنای صندوق‌های تابعه صورت می‌گیرد.


سفر هیات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به روسیه توسط سازمان توسعه تجارت(وزارت صمت) برنامه‌ریزی شده است.


توسعه صادرات محصولات و خدمات شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تأمین آتیه و استفاده ارزش‌آفرین از منابع بازنشستگان کشور، در دستور کار ویژه وزارت مردم است. این مهم با هدف‌گذاری شاخص‌های تجاری و ارزیابی بازار کشورهای همسایه دنبال می‌شود.


هم‌افزایی ظرفیت‌های وزارت مردم و استفاده از فرصت به وجود آمده در صادرات محصولات به کشور روسیه، از اهم اهداف هیئت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به مسکو خواهد بود.


در این سفر مهم تجاری، ۷۵ نفر از شرکتهای بزرگ خصوصی و دولتی حضور دارند که ۱۱ نفر از آنها به شرکتهای ذیل صندوق های تابعه وزارت کار و در حوزه هایی چون لبنیات، پتروشیمی، دارو و سیمان مربوط می‌شوند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید