دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انتشار بیانیه میرحسین موسوی دادن تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی

تهران – ایرنا – جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای در پاسخ به بیانیه موهن میر حسین موسوی علیه مدافعان حرم و حافظان امنیت با مغرضانه خواندن ادعاهای وی تاکید کرد: انتشار چنین بیانیه‌هایی صرفا برای دادن تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی بوده و تاثیری در فضای سیاسی کشور نخواهد داشت.


به گزارش حوزه احزاب ایرنا، جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای درخصوص گفته‌های یکی از سران فتنه افزود: درست همزمان با تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و در ایام عاشورای حسینی(ع) که یادآور وقایع تلخ عاشورای سال ۸۸ و هجوم فتنه‌گران به عزاداران حسینی بود، همزمان و همراه با صهیونیسم کودک کش و داعشیان کافر، بیانیه‌ای از یکی از سران فتنه منتشر شد.


این بیانیه می افزاید: هرچند که انتشار چنین بیانیه‌هایی صرفا برای دادن تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی بوده و تاثیری در فضای سیاسی کشور نخواهد داشت، لکن ذکر چند نکته در این خصوص خارج از لطف نیست. اینان که از معمار کبیر انقلاب و امام راحل عظیم‌الشان(ره)، مزوّرانه نام می‌برند، قصد داشتند در همان سال ۸۸ میراث گرانقدر امام (ره)، یعنی ۲۲ بهمن را به ۲۵ بهمن منتقل کنند، یعنی به جای دعوت به انقلاب دعوت به خود نمودند این فتنه‌گران هم از اسلامیت نظام عبور کردند و هم از جمهوریت نظام.


در این بیانیه آمده است: هرچند که با قیافه حق به‌جانب، دم از انقلاب اسلامی می‌زنند. قطعا خویشتن داری نظام اسلامی در مورد سران فتنه بسیار زیاد بود و حالا که توانایی مدیریت اعمال خود را هم ندارند، هر روز ملعبه دست کسانی هستند که از حصر کاسبی می‌کنند و اگر چه این گناه نابخشودنی به پای خود آنان است، لیکن هرگاه که نظام در زمینه حصر مماشاتی می‌کند، زبان لفاظی‌شان باز می‌شود و کاسبان حصر به تکاپو می‌افتند تا خود را دیگر بار در اذهان عمومی زنده کنند.


این بیانیه می افزاید: متاسفانه فتنه‌گران نه تنها عبرت نگرفته‌اند که هنوز امید به تعبیر خواب‌های آشفته خود دارند. اما زهی خیال باطل که هر سال همدلی مردم در دفاع از ولایت و اسلامیت و جمهوریت نظام بیشتر ‌می‌شود و جلوه‌هایی همچون سلام فرمانده، جشن غدیر، تشییع سردار مقاومت و … همچون تیری در چشم دشمنان این مرز و بوم وارد می‌گردد.


جامعه اسلامی مهندسین در این بیانیه افزود: موضوع آنقدر شفاف است که نیازی به پاسخگویی نیست و واضح است که از کینه های قدیمی نشات می گیرد. لیکن درخصوص اهانت هایی که به مدافعان حرم خصوصا حبیب حرم سردار پر افتخار اسلام شهید حاج حسین همدانی گردید، آنقدر مطالب بیان شده سخیف بود که هیچ کس حتی در جناح اصلاح‌طلبان حاضر به حمایت از این گفته‌ها نشد.


این بیانیه می افزاید: آری، راس فتنه گمان می‌کرد از این سخنان حمایت شود و این حرف ها خریداری داشته باشد اما اینگونه نبود. حتی در ماجرای فتنه سال ۸۸ نیز دیدیم که بسیاری از طرفداران اصلاح‌طلبان با این گونه مواضع مرزبندی دارند و چه بسا در حماسه ۹ دی با حضور در آن راهپیمایی‌های میلیونی در دفاع از ولایت، جلوه‌گر شدند و اکنون نیز شایسته است بر مبنای منافع ملی و ارزش‌های اسلامی که فصل مشترک همه احزاب و گروه‌های سیاسی است و به منظور دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام، حتما جناح اصلاح‌طلبان نیز در این خصوص اعلام موضع نمایند و مرزبندی شفاف با فتنه داشته باشند.


جامعه اسلامی مهندسین از خدای متعال می‌خواهد عاقبتمان را ختم به خیر کند و ما را از دنیا پرستی و جاه‌طلبی و غرور و خودخواهی نجات دهد. از خدا می‌خواهیم بر مسیر آرمانهای امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری استوار بمانیم. امیدواریم که روح بلند شهدای مدافع حرم و سایر شهدای انقلاب و دفاع مقدس با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور گردد و خداوند ظهور امام عصر ارواحنا فداه را نزدیک فرماید. بر همان عهد که بودیم، برآنیم هنوز.




دیدگاهتان را بنویسید